Vervolg van [Deel 3]
Vanmiddag rond een uur of 13:00 maakte Ionity bekend dat de problemen waren opgelost. Dat kwam goed uit want we moesten er nog bij twee langs :-)
Deze twee laadsessies gingen verder zonder noemenswaardige problemen en bij beide nog even twee challenges gedaan. Je merkt dat afrekenen met die Hyundai vouchers nog een beetje behelpen is, als je twee vouchers van €20,- activeert maar je eerste laadsessie bijv. €15,- is, dan werkt die voucher alleen voor de éérste laadsessie en krijg je €5,- korting op de tweede laadsessie, ook als deze een tientje kost en er al een nieuw voucher klaarstaat.De voucher moet daarbij geactiveerd zijn voordat de laadsessie begint. Zodoende is vandaag van in totaal drie laadsessies €24,- met vouchers betaald en €24 euro met Euro's. Moet ik wel toegeven dat ik die laatste voucher pas activeerde toen de laadsessie al begonnen was, en dat werkt kennelijk niet.
Er staat dus nog 2x €20,- aan vouchers klaar in Charge My Hyundai voor de terugweg waarbij we eke keer eigenlijk net iets meer dan 68kWh moeten laden (€20,- bij €0,29/kWh). Dat wordt dus leegrijden :-)
Ik dacht overigens ter plaatse ook wel even een laadpaaltje te fixen, maar er zit nog 88% in van delaatste laadsessie dus gewoon zo maar in de parkeergarage gezet. Je wordt erg lui van die kwartiertjes bij de snelladers.
Wat ik trouwens erg leuk vond is dat je steeds meer snelladers onderweg ziet. Fastned, Engie, er heeft in de laatste twee jaar een serieuze metamorfose van het laadlandschap plaatsgevonden, al zijn er nog steeds van die fossiele dingen als borden met de literprijzen en logo's van fossiele brandstofstations. Bijzonder.
Bij aankomst in het hotel in Tours snel even de spulletjes gedropt en lekker de binnenstad in. Maar dat had de goede lezer al op Polarsteps gezien.
Cheers!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten