zondag 5 mei 2019

Testers uit Zuid-Holland gezocht!

*Ding Dong* dienstmededeling:

Wil iedereen die regelmatig in één van de onderstaande gemeentes laadt meehelpen met een community onderzoek?

Engie claimt namelijk dat hun 'Zuid-Holland' laadpas het laagste tarief berekent op laadpalen van EV-box en Engie in deze gemeentes. Helaas vertellen ze niet welk tarief dit is, maar één ding weet ik zeker, het wordt vrij lastig concurreren met bijvoorbeeld deze drie:

* Jaguar: 60 min gratis
* Kia: €0,24/kWh
* Total E-Roaming: €0,23/kWh

Daarom zoek ik dringend mensen die deze laadpas willen aanvragen (gratis) en een keer willen laden bij een laadpunt van Engie of EV-box in één van de onderstaande gemeentes, om te checken of Engie deze claim wel waar kan maken.

"Het laagste tarief" 
De deelnemende gemeentes:


 Brielle
 Capelle aan den IJssel
 Delft
 Gouda
 Hellevoetsluis
 Kaag en Braassem
 Krimpen aan den IJssel
 Lansingerland
 Leidschendam-Voorburg
 Midden Delfland
 Nissewaard
 Pijnacker-Nootdorp
 Rotterdam
 Schiedam
 Vlaardingen
 Voorschoten
 Wassenaar
 Westland 
 Westvoorne

Zodra er facturen zijn, graag opsturen naar support@laadpastop10.nl , alvast bedankt voor je hulp!



5 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Ik woon in Vlaardingen maar ik laad altijd op mijn werk (niet gratis, gebruik newmotion laadpas)
    Verder laad ik bijna nooit op de hoek van de straat thuis (heb geen eigen oprit) maar onderweg bij een snellader (ongeveer zelfde tarief met de Maingau of Telekom laadpas). Dus weet niet of ik wat aan de Engie laadpas heb??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar gaat juist deze test dus over; om daar achter te komen. Engie communiceert geen tarieven. Het lijkt er overigens op dat 'geen abonnementskosten' ook niet lukt, aangezien de mensen die hem ontvangen hebben, bij het registreren direct met €54,45 per jaar abonnementskosten worden geconfronteerd. To be continued.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb wel kunnen registreren zonder de kosten. Tijdens het registratieproces was het mogelijk om te kiezen zonder roaming (en dus zonder kosten). Echter weet ik niet of de pas dan daadwerkelijk gaat werken bij de publieke palen van betreffende gemeenten. Wanneer ik in een van de plaatsen ben zal ik hem testen.

      Verwijderen
  3. Aangevraagd vanuit Hellevoetsluis voor mijn laadpaal nabij m'n huis: EVB-P1626193

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Speelt dit verzoek nog of heb je genoeg info inmiddels?

    BeantwoordenVerwijderen