woensdag 29 maart 2023

Jedlix Deel 3 - Het werkt!

 Vervolg van [Deel 2]

Afgelopen maandagmiddag was de stroom weer gratis, alleen de energiebelasting wordt dan in rekening gebracht, maar heb je zonnepanelen dan kan je dit 100% salderen. 

Dit weekend hadden we aardig wat kilometers gemaakt dus er viel eindelijk een flinke laadsessie te behalen. Ik besloot Jedlix in te stellen op een werking tussen 12:00 en 16:00. 

Toen ik de auto 's ochtends om 09.00 aansloot begon hij even toch met laden om binnen een minuutje of twee te pauzeren. Om 16:00 moest de batterij vol zijn en om 15:59 kreeg ik een pushbericht van de Hyundai app dat het laden was voltooid. 

Het instellen van de vertrektijd werkt dus prima en het is leuk om te zien hoeveel je eigenlijk aan het besparen bent. In mijn geval heeft de laatste laadsessie ongeveer €0,15/kWh gekost. 

Hier ga ik voorlopig nog wel wat verder mee spelen. Bedankt Jedlix!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten